این پکیج شامل 5 فیلم آموزشی سئو از شرکت لیندا با زیرنویس فارسی هست . این مجموعه دارای بیش از 12 ساعت فیلم آموزشی هست. تمامی مباحث از مبتدی تا پیشرفته داخل این مجموعه قرار دارد. آنالیز وب سایت ،تحلیل کلیمات کلیدی ، سئو ویدئو ها ، لینک بیلدینگ ، بالا آوردن کلمه در گوگل ، اصول سئو و......... جز سرفصل های آموزشها هست که در پایین توضیحات کامل موجود هست. ......................................................................................................................... 1. مبانی سئو (SEO Fundamentals) در این دوره دیوید بوث (David Booth) چیستی بهینه سازی موتور جستجو (سئو یا SEO یا Search Engine Optimization) و چگونگی استفاده از آن برای افزایش نمایش یافتن سایت در نتایج جستجو و جذب ترافیک مناسب صفحه را توضیح میدهد. با تماشای این دوره شما یاد میگیرید که نتایج صفحه را بخوانید و رنکینگ (رتبه در نتایج جستجو) را پیدا کنید و تاثیر گذاری رنکینگ بر کسب و کارهای بزرگ و کوچک را مشاهده نمایید. سپس به پیاده سازی استراتژیهای ابتدایی بهینه سازی مانند تحقیق کلیدواژه، لینکهای داخلی، بهینه سازی محتوا و صفحات و ارزیابی پیشرفت در استراتژی بلند مدت سئو میپردازیم. در این دوره همچنین به تاثیر سئو بر تجارت الکترونیک، جستجوی بومی و مخاطبین بین المللی پرداخته شده است. مباحث موجود عبارتند از: • سئو چیست؟ • درک چگونگی ایندکس شدن (فهرست شدن) محتوا در موتور جستجو • تحقیق بر کلیدواژهها • کاربرده ابزارهای سئو • بهینه سازی کد و ساختمان سایت • ساختن لینکها برای محتوا • بهینه سازی مولفههای غیر متنی برای صفحات وب • تحلیل کیفیت محتوا • تعریف کردن مخاطبین، مباحث، جوانب و سبک • تبلیغ محتوا با شبکههای اجتماعی • ارزیابی تاثیرگذاری سئو • پیاده سازی Google+ Local • ساخت لینک برای مخاطبین بین المللی • بهینه سازی سایتهای تجارت الکترونیک برای جستجو .......................................................................................................................... 2. سئو: بررسی دقیق استراتژی کلیدواژه گذاری (SEO Keyword Strategy Depth) کلیدواژهها بنیاد اقدمات بازاریابی آنلاین میباشند و در این دوره مت بیلی (Matt Bailey) بهترین ساختارهای بهینه سازی موتور جستجو و برنامه ریزیهای تبلیغاتی-کلیکی را به شما نشان میدهد. با کمک او میتوانید منابع مختلف کلیدواژهها را پیدا کرده و با تحقیق و ابزارهایی همچون Raven، Moz، SEMrush و Wordtracker لیست کلیدواژهای خودتان را بسازید. او چگونگی فیلتر و تفسیر کردن دادههای کلیدواژهای، ملاحظهی ارقام، درک بهتر اهداف جستجوگران، چگونگی توسعه استراتژی آگاهانه و پیاده سازی کلیدواژهها در سایت برای رسیدن به حداکثر جستجوپذیری را نشانتان میدهد. مت همچنین در این دوره به بررسی مفاهیم کلیدواژهای کمپینهای Google AdWords، ارزیابی نتایج سئو شما و اقدامات AdWords میپردازد. مباحث موجود عبارتند از: • درک چگونگی کار کلیدواژهها • استفاده از کلیدواژههای بلند دنباله، الگوهای عبارت و عبارتهای جمع • سازمان بندی دادههای کلیدواژهای با صفحه گسترده کلیدواژه • تفسیر دادهها و پیدا کردن نیت جستجوگر • ارزیابی رقابت کلیدواژهای و ارقام کلیدواژهای • اعمال کلیدواژهها بر وب سایت برای حداکثر جستجو پذیری • ساخت تبلیغاتهای PPC موثر مبتنی بر کلیدواژه • درک استراتژیهای پیشنهاد دهی PPC برای اجتناب از خطاهای پر هزینه • ارزیابی نتایج برای اولویتبندی اقدامات بازاریابی ............................................................................................................................... 3. سئو: شرح کامل جزئیات ساخت لینک (SEO Link Building Depth) بهینه سازی موتور جستجو دو جنبهی مختلف دارد: بهینه سازی روی صفحه و خارج از صفحه. بهینه سازی خارج از صفحه به معنای دریافت لینکهای اشاره کننده به سایتتان از وب سایتهای دیگر است که موقعیت سایت شما در نتایج جستجو را بهبود میبخشد. در این دوره نویسنده پیتر کنت (Peter Kent) ساختمان لینک، چگونگی تاثیر گذاری آنها بر رنکینگ و مشخصههای یک لینک بی نقص را شرح میدهد. در این دوره لینک گذاری تقابلی، لینک گذاری در مطبوعات، وبلاگها، مقالات و اهمیت استفاده از لینکهای با کیفیت و سازگار با موتور جستجو بررسی میگردد. مباحث موجود عبارتند از: • درک نتایج Google PageRank (رنک صفحه گوگل) • تحلیل لینکها • ساختن لینکهای بومی و دایرکتوری • کار با سرویسهای واحد سازی مقالات • توزیع لینکها در شبکههای اجتماعی • خرید لینک: مزیتها و معایت .......................................................................................................................... 4. تحلیل وب سایت برای بهبود سئو (Analyzing Your Web Site to Improve SEO) در این دوره متخصص بهینه سازی موتور جستجو، پیتر کنت (Peter Kent) به صورت گام به گام محتوا و نشانه گذاریهای یک صفحه واقعی را برای ارتقای رنکینگ آن در نتایج موتور جستجو بررسی مینماید. این دوره به شما چگونگی تحلیل تک به تک مولفهها از کلیدواژهها گرفته تا کد را میآموزد و عوامل مهم برای بهبودی وضعیت نمایش در نتایج جستجوی گوگل، بینگ و یاهو را معرفی میکند. مباحث موجود عبارتند از: • درک اهمیت ایندکس کردن • استفاده از ابزار AdWord Keyword گوگل • کار با frameها، iframeها و popupها • کار با آدرسهای سازگار با سئو • استفاده از متاتگها • پاک کردن زایدات کد منبع (Source Code) • ساخت لینکها در سایت • کار با Google+ • بررسی محتوای صفحه • ساخت و ثبت نقشهی سایت XML و HTML • گردآوری لینکها از خارج سایت ........................................................................................................................... 5.مبانی سئو ویدئویی (Video SEO) چطور وقتی گوگل نمیتواند محتوای ویدئوها را بررسی کند باید مخاطبین را جذب آن کرد؟ متخصص سئو، یان لوری (Ian Lurie) چگونگی بهینه سازی لیست ویدئوهای YouTube و دیگر هاستهای ویدئویی برای موتور جستجو و رسیدن به اهداف تجاری با آنها را برایتان توضیح میدهد. این دوره بررسی بر سئو ویدئویی، عوامل تاثیر گذار بر رنکینگ ویدئو، متادادههای مهم مانند کلیدواژهها و تگها، تبلیغ ویدئو بر شبکه اجتماعی و ساخت صفحه فرود ویدئویی انجام داده است. مباحث موجود عبارتند از: • سئو ویدئویی چیست؟ • رد کردن افسانهی مرتبط با رنکینگ ویدئو • انتخاب سرویس میزبانی ویدئو • تحقیق کردن بر مباحث و کلیدواژهها • انتخاب عنوان و توضیحات مناسب • دریافت نظرات و امتیازهای کاربران • استفاده از شبکه اجتماعی برای تبلیغ ویدئو • ساخت یک لیست پخش بهینه سازی شده • تحلیل پیشرفت کار

نظرات شما عزیزان:
|